loading
Max Energy Sp. z o.o. Produkcyjna 92B, 15-680 Białystok
Pn.-Pt. 08:00 - 16:00
Max Energy Sp. z o.o. Produkcyjna 92B, 15-680 Białystok
Pn.-Pt. 08:00 - 16:00
Post Image
17 lut, 2022
Posted by mś
0 comment

Esoleo zrealizuje kolejne instalacje PV dla sklepów Dino

Jeszcze w tym roku firma Esoleo wykona 300 nowych instalacji PV dla sklepów sieci Dino Polska.

Ich łączna moc będzie wynosiła blisko 12 MW. Dzięki temu łączna ilość instalacji fotowoltaicznych posiadanych przez sieć marketów wzrośnie do 500.

Prezes firmy Esoleo, Mariusz Klimczak podkreśla – „Instalacje fotowoltaiczne to najlepszy sposób na zabezpieczenie się przed rosnącymi cenami energii elektrycznej, zarówno dla firm jak i gospodarstw domowych”.

Esoleo jest firmą dostarczającą instalacje PV z Grupy Polsat Plus. Od 25 lat oferuje kompleksowe rozwiązania instalacji PV, dzięki którym płacimy mniej za prąd. Natomiast Dino Polska S.A jest polską siecią sklepów spożywczo-przemysłowych, którą założono w 1999 roku. Jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlu spożywczego w Polsce.

 

Kontynuacja współpracy przy instalacji PV

Esoleo podpisało kolejną umowę ze znaną siecią sklepów Dino Polska S.A. na montaż 300 instalacji, które zasilą sklepy zieloną energią. Moc każdej z instalacji będzie wynosiła dokładnie 39,6 kWp.

Pierwszy kontrakt tych firm został zrealizowany w latach 2020-2021. W jego ramach spółka uruchomiła wtedy 200 dachowych elektrowni fotowoltaicznych. Dino jest przykładem dużej sieci sklepów spożywczych decydujących się na fotowoltaikę. Dba tym samym zarówno o swój biznes, zabezpieczając się przed rosnącymi cenami energii. Przyczynia się również do troski i dbania o czyste powietrze w Polsce.

– „Naszymi klientami są zarówno największe sieci w kraju jak i te, które posiadają kilka sklepów, bo własne elektrownie fotowoltaiczne to dobra inwestycja na przyszłość. Wzrosty cen energii dotykają zarówno gospodarstwa domowe, jak i polskie przedsiębiorstwa, dlatego jednym i drugim oferujemy rozwiązanie, które dzięki produkcji własnego prądu daje oszczędności i przewidywalność wydatków” – mówi Mariusz Klimczak, prezes Esoleo.

Do końca 2022 roku łączna moc instalacji fotowoltaicznych znajdujących się na dachach marketów Dino Polska wyniesie kilkadziesiąt megawatów.

 

Sprawdzony sprzedawca instalacji PV

Niektóre firmy mogą zdecydować się na farmę fotowoltaiczną, tzn. na dużą elektrownię słoneczną zlokalizowaną w jednym miejscu bądź na wiele instalacji, które są rozsiane po całej Polsce. Zrealizowanie nawet dużej ilości mikroinstalacji jest jednak zarówno łatwiejsze jak i szybsze.

Esoleo pod koniec października 2021 roku uruchomiło największą farmę fotowoltaiczną w Polsce, która mieści się w Brudzewie a jej moc wynosi 70 MW. Pisaliśmy o tym tutaj. Instalacja dla marketów Dino będzie kolejną dużą inwestycją tej firmy.

Firma Esoleo oferuje kompleksową obsługę w zakresie instalacji fotowoltaicznych. Podkreśla, że inwestycje realizowane dla sieci sklepów Dino Polska mają przejść przez kilkuetapowy proces. Ma to na celu zapewnienie bezpiecznego i długotrwałego korzystania z instalacji, która będzie dopasowana do potrzeb oraz aspektów technicznych budynku. Między innymi zostanie przeprowadzony audyt przy użyciu dronów.

Dino Polska jest siecią sklepów działającą w segmencie supermarketów o średniej wielkości. Należy do najszybciej rozwijających się sieci pod względem przybywających nowych sklepów. Wyróżnia się także pod względem przychodów z rynku sprzedaży handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.

Rok temu Dino Polska poinformowało, że zamierza podwoić liczbę instalacji fotowoltaicznych na swoich sklepach. W efekcie ich wolumen wzrośnie do 800, a łączna moc wszystkich elektrowni fotowoltaicznych na dachach marketów spożywczych tej sieci osiągnie 33 MW. Średnia moc instalacji wyniesie wówczas 41,25 KW.

Spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej MAX ENERGY – One Energy Sp. z o.o.  jest wieloletnim partnerem Esoleo.

Masz pytanie? Napisz do nas.

MAX ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ realizuje projekt pn. „Specjalistyczna usługa doradcza w zakresie przygotowania specyfikacji procesów" w ramach: Poddziałanie 1.4.1 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa Typ projektu 1 A. Usługi doradcze o specjalistycznym charakterze na rzecz podlaskich MŚP (model popytowy) Numer naboru: RPPD.01.04.01-IZ.00-20-002/20 Numer wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: RPPD.01.04.01-20-2502/20 Celem projektu jest rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa MAX ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej o charakterze prorozwojowym, która polega na przygotowaniu specyfikacji procesów. Wynikiem doradztwa jest opracowanie nowej, innowacyjnej usługi informatycznej dostosowanej do profilu i aktualnych potrzeb firmy. Poprzez przeprowadzenie profesjonalnego doradztwa i wdrożenie strategii procesowych firma uzyska szanse na zwiększenie udziału w rynku, otwarcie nowych oddziałów, a co za ty idzie wzrost zatrudnienia, zysku i rentowności przedsiębiorstwa Końcowym efektem będzie rozwój firmy, uzyskanie przewagi konkurencyjnej oraz zbudowanie silnej, rozpoznawalnej marki. Wartość kosztów kwalifikowalnych wynosi: 47 000,00 PLN. Wartość wnioskowanego dofinansowania wynosi: 39 950,00 PLN.
MAX ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ realizuje projekt ” Opracowanie kompleksowej strategii marketingowej online (SEO/SEM) w oparciu analitykę internetową i Data Driven wraz z nadzorem przy wdrożeniu usługi.” w ramach: Poddziałanie 1.4.1 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa Typ projektu 1 A. Usługi doradcze o specjalistycznym charakterze na rzecz podlaskich MŚP (model popytowy) Numer naboru: RPPD.01.04.01-IZ.00-20-002/20, Nr umowy: UDA-RPPD.01.04.01-20-2501/20-00 Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa MAX ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, poprzez skorzystanie z usługi prorozwojowej dotyczącej opracowania i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej online. Firma Max Energy Sp. z o.o. dzięki projektowi uzyska szanse na wzrost udziału w rynku i ekspansję na inne województwa, poprawę wizerunku, zdobycie przewagi konkurencyjnej i rozpoznawalności, a co za tym idzie - wzrost rentowności przedsiębiorstwa. Wartość kosztów kwalifikowalnych wynosi: 45 000,00 PLN. Wartość wnioskowanego dofinansowania wynosi: 38 250,00 PLN.