Sklepy Polomarket wprowadzają swoim klientom nową usługę – ładowanie pojazdów elektrycznych. Stacje mają się pojawić przy pierwszych 30 obiektach na terenie Polski. Model biznesowy operatora stacji pozwala na zlokalizowanie ich również w miejscach o mniejszym natężeniu ruchu EV.
W celu zapewnienia swoim klientom łatwiejszego dostępu do stacji ładowania, Polomarket nawiązał współpracę z ChargeEuropa. Jest to europejski operator sieci ładowania pojazdów elektrycznych, który współpracuje z markami, udostępnia stacje stanowiąc nośnik reklamy dla reklamodawców. Misją spółki jest wypełnienie przestrzeni między sektorem handlu a transportem. Współpraca obu firm jest jednym z etapów realizacji założonego planu. Zadaniem ChargeEuropa będzie budowa 30 pierwszych punktów ładowania.
„Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych” – informuje Katarzyna Szeligowska (Kierownik ds. komercjalizacji, Zarządca Nieruchomości w Polomarket).
Grupa Polomarket dysponuje siecią 280 sklepów. Stacje ładowania zostaną wybudowane przy obiektach zlokalizowanych w miejscowościach: Szarzewo, Aleksandrów Kujawski, Bydgoszcz (ulice Nad Torem i Zagłoby), Dziwnów, Ełk, Gdańsk (ulice Kadmowa i Spacerowa), Grudziądz, Janikowo, Kętrzyn, Kołobrzeg, Kosakowo, Koszalin (ulice Bukowa i Żytnia), Łeba, Mielno, Niemcz, Osielsko, Pruszcz Gdański, Reda, Reszel, Rewal, Sępolno, Solec Kujawski, Stegna, Świnoujście, Szczecin, Tuchola, Ustronie, Władysławowo.
„Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, ale przede wszystkim zapewnia dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają czas realizując zakupy” – wyjaśnia CEO ChargeEuropa Matt Tymowski.
ChargeEuropa stosuje estetyczne i minimalistyczne stacje ładowania umieszczając je przy głównych wejściach do sklepów. Fakt ten w połączeniu z wykorzystaniem 65-calowych dotykowych ekranów stanowi nieoceniony środek przekazu informacji klientom Polomarketu.
„Dzięki ekranom, które wbudowaliśmy w nasze stacje, jesteśmy w stanie rozwijać naszą sieć również w lokalizacjach, w których nie ma jeszcze znaczącej obecności pojazdów elektrycznych.Nasz model biznesowy pozwala nam instalować ładowarki w miejscach, w których inni operatorzy po prostu nie mogą tego zrobić, jeśli ich jedyne źródło przychodów opiera się o wskaźnik adopcji pojazdów elektrycznych – wyjaśnia Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa.
Grupa Polomarket rozpoczęła swoją działalność w 1997 roku z liczbą 27 sklepów. Obecnie jest największą polską siecią supermarketów. W skład wchodzą spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa posiadająca trzy centra logistyczne. Dziś grupa dysponuje 280 nowoczesnymi placówkami na ternie całej Polski. Obrót netto wynosi powyżej 3 mld zł rocznie. Sklepy sieci Polomarket odwiedza miesięcznie prawie 9 mln klientów.
Masz pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń.
Służymy pomocą 🤝
📞 856 671 300